28.10.09

Vejrtrækninger

et:

Fimrehår fjerner sig langsomt oppefra hinanden ingen kan tale om to topstjerner der ramler over buksebenene og falder ud som ingen vejrtrækning der langsomt overiler hinanden.

To

Jeg kan krafteddermame mærke suset i mit styrtløbsoverskæg der ikke længere ved hvor jeg skal bo i et sind er ram rammstein

Tre
Nøgler kan knalde ind i en væg og fjerne sig langsomt i et åbent æggeknæk som knækker ud over og kylling titter ud af luften der svinder op og ingen kan nå det sidste vejrtrækningsord, jeg kan knap nok ikke se hvad der sker længere.

Fire
Billedet på væggen hænger der og der er blåt og brunt og gråt og hvidt og som om ingen af os har set det før så siger vi til hinanden hold kæft hvor er det et flot billede mand og sådan går det jo op og ned i en bølgegang af knappenål ånejånej frankfurter flagskip og frankrig ser hinanden ikke længere som langsomt fjerner sig.

Fem
Kasse blå kasse falder op og ned i takt og trampolinhop og rundt i rundt og saltomortale slænger slynger sig om hinanden som fingre om en lillefingerslange der ikke længere ved hvor den skal bo jeg kan knap nok nå ikke noget jeg kan se dig længere

Seks
Træskobal i fjæsing klask dig selv på låret og tag en lille lap og fjern dig nu flere ord som ikke kan knappe et liggende underlag og langsomt overile som fjernsyn

Seks
Monitor fjerner sig fra hinanden og ramler sammen i et brag af en musik musak ingen fjerner musakaen fra bordet tzatziki jeg kan ikke

Syv
Havregryn og rosiner sammen i vand og ingen længere havregrød koger sammen og koger sammen i ramling og ramler ramler sammen og små molekyler molekylærstrukturer fletter sig sammen og udtværes og ingenting ved det jeg

Otte
Rystende fornemmelse i maven hvorfor bliver du ved med at forfølge mig jeg ved sgu ikke hvor jeg skal gå hen når du hele tiden er der efter mig i mørke gyder og papir og avispapir og skraldespande låg og katte der spiser gamle fisk og ikke længere kan kende forskel på whiskas og kattefoder jeg kan ikke se noget som helst.

Ni
Oven på sengen ligger der ikke flere lig som knaldperler de klapper hinanden på skulderen og klapperslangen hvisker ud ad armhulen jeg er den som langsomt kommer skidende ud ad dit kattehulehår

Ingen kommentarer:

Send en kommentar